Politica de confidențialitate

Cine suntem?

Adresa site-ului web este: https://evocontabil.ro/
Ce date personale colectăm și de ce le colectăm – specificații care includ și accesarea site-ului de prezentare, nu doar a subdomeniilor web care includ platforma web EVOCONTABIL

Comentarii

Când vizitatorii lasă comentarii pe website, colectăm datele arătate în formularele de comentarii, dar și adresa IP a vizitatorului și șirul agenților utilizator din navigator pentru a ne ajuta la detectarea spamului.
Un șir făcut anonim (numit și un hash), creat din adresele tale de email, poate fi furnizat serviciului Gravatar pentru a vedea dacă îl folosești. Politica de confidențialitate a serviciului Gravatar este disponibilă aici: https://automattic.com/privacy/.
După aprobarea comentariului, fotografia ta de profil este vizibilă pentru public lângă comentariul tău.
Utilizarea platformei EVOCONTABIL implica navigarea online la diverse adrese web a unor domenii și/sau subdomenii, accesarea prin intermediul browser-elor web a informațiilor stocate în bazele de date și afișate utilizatorilor sub forma unor grupuri de pagini web multimedia, cu conținut variat de tip text, graphic, video etc.
Iți protejăm confidențialitatea în moduri eficiente împotriva abuzurilor, respectând legislația națională, europeană și inclusiv Regulamentul (UE) nr. 679/2016.
Scopul acestei informări este acela de a explica modalitatea în care colectăm, folosim și dezvăluim informații despre tine pe site-ul nostru și / sau altor terți cu care avem contract de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Pentru asigurarea nivelului optim de securitate al platformei, pentru prezentarea și rularea efectivă a platformei web dar și pentru monitorizarea traficului și a altor metrici aferenți platformei, se impun respectarea mai multor specificații, precizate în continuare:

Conținut înglobat de pe alte situri web

Articolele din acest site pot include conținut înglobat (de exemplu, videouri, imagini, articole etc.). Conținutul înglobat de pe alte situri web se comportă exact la fel ca și cum vizitatorii au vizualizat un alt site web.
Aceste site-uri web pot să colecteze date despre tine, să folosească cookie-uri, să înglobeze urmărirea suplimentară de la părți terțe și să-ți monitorizeze interacțiunea cu conținutul înglobat, inclusiv să-ți urmărească interacțiunea cu conținutul înglobat dacă ai un cont și ești autentificat în acel site web.

Informații Analitice

Politica de confidențialitate este necesară deoarece vom colecta unele informații personale despre tine, atunci când utilizezi website-ul nostru sau când iei legatura cu noi prin intermediul formularului de contact atunci când ai nelămuriri cu privire la produsele noastre.
Scopul politicii noastre de confidențialitate este de a te informa cu privire la:
• Cum și de ce îți colectăm informațiile personale.
• Modul în care dezvăluim informațiile tale personale și pentru cine.
• Modul în care iți protejăm informațiile personale.
• Drepturile tale legale și cum ești protejat de lege.

MODIFICĂRI ALE POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE

Dacă vom aduce orice modificări politicii noastre de confidențialitate, le vom posta în această pagină. Totodata, daca sunt schimbări majore te vom informa și pe tine printr-un email. Astfel, vei fi pus la curent oricând!

CARE ESTE TEMEIUL LEGAL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR TALE PERSONALE

Prelucrarea datelor tale cu caracter personal este folosită oricând iți dai acceptul în legătură cu acest lucru, oricând cumperi produse de pe website-ul nostru, oricând se încheie orice fel de contract între noi și oricând completezi unul dintre formularele din website.
Acordul tău se va cere în mod explicit înainte de a realiza orice acțiune și il vei putea revoca cu aceeasi ușurință cu care l-ai acordat. Dacă întâmpini dificultăți te rugăm să ne informezi pe adresa de e-mail office@evocontabil.ro pentru soluționarea cererii tale.

CE INFORMAȚII COLECTĂM DE LA TINE

Colectăm anumite informații personale de la tine, astfel încât să te putem identifica pentru a ne putea atinge scopul în vederea solicitărilor tale. Menționăm că nu vom vinde niciodată datele tale personale, dar totodata în cazul în care în viitor vom vinde afacerea sau părți din ea, aceste date vor fi transferate.
Astfel, informațiile pe care le colectăm includ:
• Date de contact (nume complet, e-mail, adresa, număr de telefon, data nașterii și orice alte informații relevante de care avem nevoie pentru a te contacta sau identifica)
• Date financiare (contul bancar și detaliile de plată aferente produselor și serviciilor pe care le primești de la noi)
• Date de utilizare (informații despre modul în care utilizezi website-ul nostru, produsele și serviciile noastre)

• Date de marketing și comunicare (preferințele tale cu privire la primirea materialelor de marketing și cum preferi să comunici cu noi)
• Nu prelucram și nu colectăm date cu caracter personal de la persoane cu vârsta sub 16 ani, decât cu acordul scris al părinților și trimis pe adresa de email office@evocontabil.ro

CÂND COLECTĂM INFORMAȚII DE LA TINE

Colectăm datele tale atunci când:
• Devii clientul nostru prin achiziția unui serviciu sau produs
• Te autentifici sau creezi un cont pe website-ul nostru
• Accesezi website-ul nostru
• Ori de câte ori completezi formularul nostru de contact sau alte formulare conexe
• Ori de câte ori utilizezi produsele sau serviciile noastre
• Optezi pentru înscrierea la newsletter sau alte materiale de marketing din partea noastra,
• Te înscrii pentru participarea la un eveniment organizat de noi
• Ne contactezi prin diferite canale pe care ți le oferim

COLECTĂM ȘI DATE NON-PERSONALE

Colectăm date, într-o forma sau alta, care nu permit asocierea directă cu o persoană. Spre exemplu, deseori colectăm activitățile tale pe website-ul nostru.
Acest tip de date sunt anonime înainte de a fi stocate pe serverele noastre și sunt utilizate doar pentru a ne ajuta să îmbunătățim experiența clienților noștri și pentru a înțelege care părți ale website-ului nostru sunt de interes.

FOLOSIM GOOGLE ANALYTICS

Website-ul nostru folosește Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google.
Astfel, Google Analytics utilizează cookie-uri sau diverse adrese IP pentru a analiza modul în care utilizatorii folosesc websiteul și pentru monitorizarea de servicii. Informatiile generate de adresa IP sau cookie vor fi transmise și stocate de Google pe servere. Google va utiliza toate aceste informații în numele nostru pentru a evalua utilizarea website-ului nostru.
Poți refuza utilizarea cookie-urilor prin selectarea setărilor corespunzătoare din browser, însă reține că este posibil să nu poți utiliza toate funcțiile oferite de website-ul nostru după aceea.

CUM IȚI PROCESĂM DATELE PERSONALE

Ne asigurăm constant și aplicăm tehnici adecvate pentru protejarea datelor tale personale. Operațiile de procesare pe care le realizăm cu privire la datele tale cu caracter personal acoperă mijloace automate și manuale de colectare (înregistrăm, organizăm, structurăm, stocăm, modificăm la cererea ta, utilizăm, transmitem către terți doar atunci când e cazul și le ștergem la cerera ta sau în mod automat la expirarea lor).

DE CE IȚI FOLOSIM DATELE PERSONALE

Folosim datele tale personale în următoarele scopuri:
• pentru a-ți oferi acces la serviciile și produsele noastre
• pentru a furniza sau livra serviciile și produsele noastre
• pentru a putea emite facturile necesare comenzilor tale
• pentru a te informa cu privire la anumite oferte, produse, servicii sau actualizări
• pentru a putea intra în contact cu tine și pentru a-ți putea răspunde la întrebările și/sau solicitările tale
• pentru a-ți oferi o experiență deosebită și personalizată pe website-ul nostru
• pentru a personaliza și îmbunătăți serviciile și strategia de marketing în funcție de istoricul tău de navigare, interesele pe care le ai sau anumite preferințe.
• pentru a te contacta atunci când efectuăm cercetări de piață cu privire la opiniile tale cu privire la website-ul și serviciile noastre
• pentru incheierea anumitor contracte cu tine
• pentru a preveni sau detecta abuzurile sau fraudele de pe website
• orice alt drept stipulat în legea nr. 677/2001 și legea nr. 506/2004

CUI PUTEM DEZVĂLUI DATELE TALE PERSONALE

• Partenerilor noștri autorizați, doar atunci când este cazul și doar atunci când aceștia trebuie să intermedieze un serviciu pentru noi când acesta este solicitat de către tine (ex: procesator plăți online, curierat rapid, poșta română, bancă etc.)
• Angajaților noștri, pentru a putea îndeplini solicitările tale
• Partenerilor noștri de marketing, dezvoltare și de monitorizare, pentru a putea realiza campaniile publicitare, pentru îmbunătățirea experienței tale personalizate pe website, pentru dezvoltarea noastră în mediul online. Aceste date sunt minimizate și trimise doar pentru scopuri clar definite.
• Autorități competente, atunci când este cazul, pentru orice investigație juridică, pentru a iniția sau apăra reclamațiile juridice sau în scopuri civile, penale sau administrative.

CÂT TIMP IȚI PĂSTRĂM DATELE PERSONALE

Iți păstrăm datele pe o perioadă de 2 ani de la ultima autentificare pe website-ul nostru sau ultimul tău contact cu noi. Daca ne-ai dat consimțamântul să iți procesăm datele, le vom procesa doar în parametrii pe care ni i-ai oferit.
Putem păstra datele tale cu caracter personal în conformitate cu legile și reglementările aplicabile și le putem partaja cu autoritațile competente, atunci când este cazul, pentru orice investigație juridică, pentru a iniția sau apăra reclamațiile juridice sau în scopuri civile, penale sau administrative. Dacă nu se aplică niciunul dintre motivele de mai sus, datele tale vor fi șterse într-un mod sigur sau în unele cazuri le facem anonime pentru statistici și cercetari interne.

DREPTURILE TALE

Cu excepția cazului în care ești supus unei exceptări în conformitate cu legile aplicabile privind confidențialitatea, ai următoarele drepturi cu privire la datele tale personale pe care le poți solicita direct din contul tău sau contactându-ne:
• poți solicita o copie a datelor tale personale pe care le stocăm
• poți solicita corectarea oricăror date personale dacă consideri că acestea sunt inexacte
• poți solicita ștergerea completă a datelor tale personale
• poți restricționa sau retrage consimțământul prelucrării datelor tale personale
• poți solicita transmiterea datelor tale către un alt operator
• poți solicita accesul asupra datelor tale personale
• te poți opune prelucrării datelor și utilizării datelor tale personale
• te poți adresa Autoritații Nationale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) în legatură cu datele tale personale
• poți înainte o plangere în legătura cu modul în care îți procesăm datele personale către noi (cererea va fi rezolvata în maximum 30 zile) sau autorității competente ANSPDCP.
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna și trimite de către utilizator prin formularul de contact. Utilizatorul nu este obligat să furnizeze datele cerute, acestea fiind însă necesare pentru prelucrarea și livrarea comenzilor făcute de către acesta, și pentru a beneficia de ofertele și reducerile magazinului nostru online. Refuzul acestuia de a furniza aceste date va duce la imposibilitatea de a procesa și livra comenzile făcute, și la imposibilitatea de a-l notifica regulat despre oferte și reduceri.

CUM IȚI PROTEJĂM DATELE

Iți protejăm datele utilizând măsuri tehnice de minimizare a riscurilor utilizării incorecte, accesului neutorizat, dezvălurii neautorizate, pierderii, furtului și pierderii accesului. Printre măsurile pe care le utilizam sunt criptarea datelor, firwall-urile și controale de autorizare a accesului la date.
Tratăm cu seriozitate securitatea datelor clientilor noștri și de aceea verificăm și actualizăm constant mecanismele utilizate pentru a iți oferi o protectie eficientă împotriva abuzurilor. Serverul prin intermediul căruia îți colectăm informațiile este codificat folosind modulul de criptare al browser-ului tău prin intermediul certificatului de securitate SSL.
• Securitate și specificații finale
Pe toată durata de utilizare, EVOCONTABIL va implementa toate măsurile tehnice și organizatorice specifice de securitate pentru a proteja datele beneficiarului împotriva încălcărilor securității datelor personale.
Totodata, acesta se va asigura că accesul la aceste date sunt interzise față de ceilalți utilizatori ai platormei.
De asemenea, în cazul identificării oricăror încălcări a securității datelor personale ale utilizatorilor, va transmite o informare scrisă către aceștia, în termen de maxim 72 de ore de când ia la cunoștință de respectiva încălcare a drepturilor acestora. În cadrul respectivei notificări, va aduce la cunoștință toate măsurile necesare a fi implementate pentru a limita și remedia incidentul respectiv,cât de curând posibil.
Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a platformei EVOCONTABIL, beneficiarul înțelege și recunoaște că folosește platforma web pe riscul propriu, EVOCONTABIL fiind liberă de orice răspundere pentru posibilele daune directe sau indirecte determinate de accesarea și utilizarea platformei.
Totodata, EVOCONTABIL sau angajații acesteia nu vor fi considerați răspunzători de către beneficiar sau față de terți, pentru prejudiciile viitoare sau speciale, exemplare sau punitive, directe sau indirecte (de exemplu, daune cominatorii şi amenzi civile), inclusiv pentru profitul nerealizat, rezultat din folosirea de către acesta a platformei web sau a serviciilor furnizorului, chiar dacă acesta a fost înştiinţat despre posibilitatea producerii unor astfel de prejudicii.
• Perioada Configurare – Testare
* Se acordă o perioadă de configurare a localului de 1 săptămână și o perioadă de testare de 1 săptămână. În această perioadă de 2 săptămâni nu se vor percepe costuri pentru utilizarea platformei EVOCONTABIL
* După această perioadă, pentru a continua utilizarea platformei, este necesară aprobarea condițiile contractuale de către Administrator.